FAQ
Цей розділ містить відповіді на запитання (FAQ), які можуть цікавити клієнтів Car Solutions. Якщо ви не знайдете відповіді на запитання, яке вас цікавить, будь ласка, зверніться до нас електронним листом на адресу sales@carsolutions.com.ua або відвідайте наш чат з продажів.
-
Чи безпечно робити замовлення у магазині Car Solutions?
Декілька причин, чому слід робити замовлення в нашому магазині:
- 10 років успішного досвіду в сфері роздрібної онлайн-торгівлі автоелектронікою.
- Постійні клієнти, які довіряють нашому досвіду, знанням та професіоналізму.
- Наші спеціалісти допоможуть зробити правильний вибір та нададуть технічну консультацію стосовно придбаного товару.
- Всі наші товари ретельно перевіряються та надійно упаковуються перед відправленням.
- Ми надаємо гарантію на товари, придбані у нашому інтернет-магазині. Детальніше про умови гарантії.
-
Як зробити замовлення?
Зробити замовлення у нашому інтернет-магазині дуже просто:
- Зареєструйтесь у нашому інтернет-магазині (якщо ви вперше здійснюєте покупку).
- Використайте логін та пароль, отриманий на ваш e-mail, для входу на сайт.
- Здійснюйте покупки в нашому магазині. Просто натисніть кнопку "У кошик", якщо хочете купити товар.
- Обрані товари можна переглянути у Кошику. Вони зберігаються у корзині, поки ви переглядаєте інші товари, а також якщо ви вийшли або ненароком закрили браузер. В корзині можна змінити кількість товарів а також видалити непотрібні.
- Підтвердження адреси доставки. При реєстрації можна вказувати декілька адрес. Під час замовлення ви можете обрати зареєстровану вами адресу або додати нову.
- Оберіть Спосіб доставки. Ви можете забрати товар самостійно або замовити доставку. У такому випадку, оберіть транспортну компанію зі списку, що з'явиться. Детальніше про методи доставки.
- Оберіть Спосіб оплати. Оберіть один з методів оплати, вказаних на сторінці. Будь ласка, зверніть увагу, що одночасне використання декількох методів оплати для одного замовлення не дозволяється. Детальніше про методи оплати.
- Підтвердження замовлення. Після оформлення замовлення, ми відправимо вам повідомлення-підтвердження з детальною інформацією про ваше замовлення, а також необхідну інформацію про оплату. Тому, при оформленні замовлення, просимо вас вказувати точну адресу електронної пошти.
-
Як оплатити замовлення?
При оформленні замовлення ви можете вибрати найприйнятніший метод оплати із переліку, запропонованого на сайті. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці оплати.
-
Ви здійснюєте доставку замовлень в мою країну?
Сайт Carsolutions.com.ua обслуговує клієнтів з України. Якщо ви проживаєте в іншій країні, будь ласка, перейдіть на наш міжнародний сайт car-solutions.com.
Кількість імпортованих товарів в деяких країнах обмежена для приватних та юридичних осіб. Покупець несе повну відповідальність за дотримання законодавства своєї країни. Будь ласка, ознайомтесь із законодавчою базою або взнайте на сайтах місцевого управління, чи не потрібні додаткові дозволи для ввезення замовленого обладнання у вашу країну.
-
Яка вартість доставки?
Вартість доставки залежить від ваги пакунка та вибраної компанії-перевізника. При оформленні замовлення система автоматично розрахує вартість доставки, проте ви також можете скористатися калькулятором на сторінці продукту. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці доставки.
-
Що робити, якщо товару немає в наявності?
Якщо товару, що вас зацікавив, немає у наявності, і він не знятий з виробництва (про що зазначає відсутність відповідного напису), ви можете додати його в список очікуваних товарів, натиснувши кнопку "Повідомити про наявність". Таким чином, коли товар поступить на склад, ви автоматично отримаєте повідомлення на вашу електронну адресу. Ви можете вказати дату, до якої ви готові очікувати кожен з обраних вами товарів. В такому випадку, якщо товар з'явиться пізніше актуального для вас терміну, автоматичне повідомлення не буде надсилатись.
-
Ви надаєте гарантію на товари?
Гарантійний термін на товари інтернет-магазину Car Solutions такий:
- 36 місяців на автосигналізації Stalker та Pandora;
- 12 місяців на товари марки Dension;
- 3 місяці на автомобільні камери;
- 6 місяців на решту обладнання.
Однак, для того, щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, уточнюйте в менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний товар до оформлення замовлення. Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину товару. Кабелі та аксесуари гарантією не покриваються.
Відлік гарантійного терміну починається з моменту отримання товару замовником, незалежно від того, чи це кінцевий користувач, чи дилер.Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня придбання, при умові збереження оригінального упакування, пломб, комплектації, а також відсутності пошкоджень. Товар з пошкодженням, подряпинами або в неповній комплектації не буде прийматись. Ці умови розповсюджуються на всю комплектацію.
Повернення коштів здійснюється лише після підтвердження адміністрацією. Якщо ви подаєте звернення про повернення коштів, дочекайтесь письмового підтвердження до того, як ви відправите придбаний товар. У суму відшкодування входить ціна товару без вартості доставки. Це означає, що витрати на доставку товару в обидві сторони клієнт оплачує самостійно.
Гарантійне обслуговування
У випадку отримання несправного товару або виявлення дефектів у роботі (протягом гарантійного терміну), гарантія передбачує безплатний ремонт або заміну товару протягом 14 днів в межах наявності товару. У випадку, коли товар неможливо відремонтувати і він відсутній на складі, рекламацію буде надіслано виробнику (термін заміни уточнюйте). Також, у цьому випадку ми можемо повернути вам кошти, або зарахувати їх на ваш баланс для придбання інших товарів у нашому магазині.
У випадку гарантійного ремонту або заміни, клієнт повинен надати повністю укомплектований товар в оригінальному упакуванні, включно з аксесуарами, інструкцією користувача, всією документацією і рахунком-фактурою на товар, а також заповнену рекламаційну форму.
Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні у випадку, якщо:
- гарантійні пломби відсутні або пошкоджені;
- гарантійний термін закінчився;
- порушено правила використання;
- в конструкцію товару були внесені зміни або модифікації;
- товар було використано не за призначенням;
- використовувалась неоригінальна прошивка;
- товар було пошкоджено користувачем (механічні, теплові, електричні та інші види пошкоджень);
- відсутнє оригінальне упакування.
Гарантія також не розповсюджується на нещасні випадки (пожежі, попадання чужорідних предметів та рідин, електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та полярності, а також інших зовнішніх факторів).
-
Що робити, якщо товар вийшов з ладу?
Якщо ви виявили несправність або некоректну роботу пристрою:
- Зверніться, будь ласка, до нас за консультацією телефоном або електронною поштою.
- Постарайтесь якнайдетальніше описати суть проблеми та обов'язково вкажіть номер товару (якщо він є).
- Якщо проблему не вдається вирішити віддалено, вам необхідно відправити пристрій у найближчий регіональний офіс. Будь ласка, зверніть увагу, що компанія не покриває витрати на доставку. При цьому:
- гарантійні пломби повинні бути цілими та непошкодженими;
- товар повинен бути повністю укомплектованим, включно з оригінальним упакуванням, інструкцією користувача, аксесуарами;
- вам необхідно заповнити рекламаційну форму;
- не забутьте надати гарантійний талон.
Після закінчення гарантійного терміну компанія не несе відповідальності за можливі несправності, однак ми завжди з радістю можемо надати вам технічну консультацію. Також, у випадку поломки товару після закінчення гарантійного терміну, ми можемо відремонтувати пристрій за ваш кошт (у вартість входять витрати на доставку та ремонт).
-
Правила повернення пошкодженого товару та компенсації за загублені посилки
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки у випадку, якщо транспортній компанії не вдалось після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність отримувача за вказаною адресою.
Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:
- сповістити транспортну компанію та сфотографувати пошкоджений товар(и) та посилку(и);
- подати скаргу в транспортну компанію за пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, вказаній у накладній товару;
- відмовитись оплачувати вартість доставки;
- вимагати від транспортної компанії безплатне повернення та повторну доставку товару.
Врахуйте, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.
Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте товар при отриманні і в присутності кур'єра порівняйте вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за виявлені дефекти після отримання посилки.Загублений товар
Якщо транспортна компанія загубила вашу посилку, ви повинні звертатись зі скаргою безпосередньо до неї. Однак, врахуйте, що компанія достави компенсує загублені товари лише в межах страхової суми, вказаної у накладній товару. Витрати на доставку пошкодженого товару (товарів) в обидві сторони (від і до клієнта) не покриваються гарантією, окрім ситуацій, коли клієнту приходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".
-
Як я можу відстежити місцезнаходження своєї посилки?
Відстежити місцезнаходження посилки можна з допомогою номера транспортної декларації на сторінці компанії-перевізника.
-
Ви надаєте технічну консультацію?
Ми надаємо технічну підтримку та інструкції по встановленню обладнання (при наявності). Ви можете звернутись в нашу службу техпідтримки, написавши у чат або на електронну пошту support@carsolutions.com.ua.
Режим роботи технічної підтримки: пн.-пт.: 9:00-18:00.Якщо у вас немає досвіду, ми наполегливо рекомендуємо звернутись до технічного спеціаліста для встановлення обладнання.
-
Чому на складі немає товару, який я замовив? Що мені робити?
Деякі товари знаходяться на складі в декількох екземплярах, а деякі – лише в одному. Якщо ви замовили товар, який був на складі лише в одному екземплярі, і при цьому не відразу оплатили замовлення, а в цей час хтось також замовив цей товар і вказав інформацію про оплату раніше, ніж ви, цей товар буде відправлено цьому клієнту, а не вам. Щоб уникнути таких ситуацій, після оплати замовлення відразу відправте нам лист з повідомленням про оплату і відповідною інформацією або зв'яжіться з менеджером.
Якщо ви не плануєте оплачувати замовлення відразу, але точно знаєте, що оплатите протягом декількох днів, попросіть менеджера перенести замовлення в резерв. Термін дії резерву – не більше 4 днів.Якщо ви все-таки заплатили за товар, якого вже немає на складі, сума оплати буде зарахована на ваш баланс, і при оплаті наступного замовлення зі суми буде вирахувано кошти з вашого балансу. У такому випадку вам необхідно вказати це у листі з інформацією про оплату замовлення.
-
Я зробив замовлення декілька днів тому, але його все ще не відправили. Чому і що мені робити?
Будь ласка, зв'яжіться з менеджером в чаті продаж або по телефону, вказаному на сайті.
-
Ви надсилаєте замовлення у вихідні?
Ні, ми працюємо з понеділка по п'ятницю та надсилаємо замовленні лише в ці дні. Якщо ви зробили замовлення у вихідні, ми його опрацюємо наступного понеділка.
-
Що робити, якщо я пропустив доставку або не можу її отримати?
Наша гарантія не покриває ризику, зв'язаного з втратою обладнання компанією-перевізником. Якщо посилку втрачено під час доставки, будь ласка, зверніться до працівників компанії-перевізника.
-
Де можна провести встановлення вашого обладнання?
В перелічених нижче містах працюють наші партнери, які зможуть здійснити швидке та якісне встановлення придбаного в нас обладнання. Детальнішу інформацію уточнюйте в менеджера під час здійснення покупки.
Україна
- Дніпро
- Житомир
- Запоріжжя
- Івано-Франківськ
- Кам'янець-Подільський
- Київ
- Кропивницький
- Кременчук
- Луцьк
- Львів
- Мукачево
- Одеса
- Рівне
- Харків
- Хмельницький
- Чернівці
Ми завжди готові до конструктивного діалогу з нашими клієнтами. Віримо, що наша співпраця буде взаємовигідною.