Гарантійні умови

Загальні положення

Компанія Car Solutions надає товари високої якості від європейських, українських, корейських, китайських та тайванських виробників. Гарантійний термін на товари інтернет-магазину Car Solutions такий:

  • 36 місяців на автосигналізації Stalker та Pandora;
  • 12 місяців на товари марки Dension;
  • 3 місяці на автомобільні камери;
  • 6 місяців на решту обладнання.

Однак, для того, щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, уточнюйте в менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний товар до оформлення замовлення. Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину товару. Кабелі та аксесуари гарантією не покриваються.
Відлік гарантійного терміну починається з моменту отримання товару замовником, незалежно від того, чи це кінцевий користувач, чи дилер.

Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня придбання, при умові збереження оригінального упакування, пломб, комплектації, а також відсутності пошкоджень. Товар з пошкодженням, подряпинами або в неповній комплектації не буде прийматись. Ці умови розповсюджуються на всю комплектацію.

Повернення коштів здійснюється лише після підтвердження адміністрацією. Якщо ви подаєте звернення про повернення коштів, дочекайтесь письмового підтвердження до того, як ви відправите придбаний товар. У суму відшкодування входить ціна товару без вартості доставки. Це означає, що витрати на доставку товару в обидві сторони клієнт оплачує самостійно.

Перед відправленням гарантійного обладнання обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.

Увага!

  1. Гарантія не покриває витрати на доставку пошкодженого товару та на доставку заміни користувачу. Винятком є ситуації, коли користувач відразу отримав несправне обладнання з гарантійною наклейкою.
  2. Гарантія також не покриває ризику пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому при отриманні просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом в присутності відповідального обличчя компанії, яка здійснювала доставку..

Покупець абсолютно безплатно може скористатись кваліфікованою технічною підтримкою, яку надає надає наша компанія.

Зверніть увагу:
Пристрої повинні встановлюватись висококваліфікованими спеціалістами.
Будь-які дії з електронікою автомобіля ви здійснюєте на свій страх та ризик.
Компанія Car Solutions не несе відповідальності за пошкодження або некоректну роботу обладнання у випадку неправильного встановлення.
Компанія Car Solutions не покриває витрати за монтування/демонтування придбаного вами обладнання.

Гарантійне обслуговування

У випадку отримання несправного товару або виявлення дефектів у роботі (протягом гарантійного терміну), гарантія передбачує безплатний ремонт або заміну товару протягом 14 днів в межах наявності товару. У випадку, коли товар неможливо відремонтувати і він відсутній на складі, рекламацію буде надіслано виробнику (термін заміни уточнюйте). Також, у цьому випадку ми можемо повернути вам кошти, або зарахувати їх на ваш баланс для придбання інших товарів у нашому магазині.

У випадку гарантійного ремонту або заміни, клієнт повинен надати повністю укомплектований товар в оригінальному упакуванні, включно з аксесуарами, інструкцією користувача, всією документацією і рахунком-фактурою на товар, а також заповнену рекламаційну форму.

Перед відправленням гарантійного обладнання обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.

Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні у випадку, якщо:

  • гарантійні пломби відсутні або пошкоджені;
  • гарантійний термін закінчився;
  • порушено правила використання;
  • в конструкцію товару були внесені зміни або модифікації;
  • товар було використано не за призначенням;
  • використовувалась неоригінальна прошивка;
  • товар було пошкоджено користувачем (механічні, теплові, електричні та інші види пошкоджень);
  • відсутнє оригінальне упакування.

Гарантія також не розповсюджується на нещасні випадки (пожежі, попадання чужорідних предметів та рідин, електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та полярності, а також інших зовнішніх факторів).

Що робити, якщо товар вийшов з ладу?

Якщо ви виявили несправність або некоректну роботу пристрою:

  1. Зверніться, будь ласка, до нас за консультацією телефоном або електронною поштою.
  2. Постарайтесь якнайдетальніше описати суть проблеми та обов'язково вкажіть номер товару (якщо він є). Якщо придбане обладнання під'єднувалось до головного пристрою, пред'явіть також фото головного пристрою (передню та задню сторону з конекторами).
  3. Якщо проблему не вдається вирішити віддалено, вам необхідно відправити пристрій у найближчий регіональний офіс. Будь ласка, зверніть увагу, що компанія не покриває витрати на доставку. При цьому:
    • гарантійні пломби повинні бути цілими та непошкодженими;
    • товар повинен бути повністю укомплектованим, включно з оригінальним упакуванням, інструкцією користувача, аксесуарами;
    • вам необхідно заповнити рекламаційну форму;
    • не забутьте надати гарантійний талон.

Після закінчення гарантійного терміну компанія не несе відповідальності за можливі несправності, однак ми завжди з радістю можемо надати вам технічну консультацію. Також, у випадку поломки товару після закінчення гарантійного терміну, ми можемо відремонтувати пристрій за ваш кошт (у вартість входять витрати на доставку та ремонт).

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки у випадку, якщо транспортній компанії не вдалось після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність отримувача за вказаною адресою.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:

  1. сповістити транспортну компанію та сфотографувати пошкоджений товар(и) та посилку(и);
  2. подати скаргу в транспортну компанію за пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, вказаній у накладній товару;
  3. відмовитись оплачувати вартість доставки;
  4. вимагати від транспортної компанії безплатне повернення та повторну доставку товару.

Врахуйте, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.
Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте товар при отриманні і в присутності кур'єра порівняйте вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за виявлені дефекти після отримання посилки.

Увага! Ми не несемо відповідальності за придбаний товар, який відправляється назад для відшкодування/заміни без повідомлення та підтвердження від наших технічних спеціалістів.

Загублений товар

Якщо транспортна компанія загубила вашу посилку, ви повинні звертатись зі скаргою безпосередньо до неї. Однак, врахуйте, що компанія достави компенсує загублені товари лише в межах страхової суми, вказаної у накладній товару. Витрати на доставку пошкодженого товару (товарів) в обидві сторони (від і до клієнта) не покриваються гарантією, окрім ситуацій, коли клієнту приходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".

Ми завжди готові до конструктивного діалогу з нашими клієнтами. Віримо, що наша співпраця буде взаємовигідною.

Переглянути весь каталог
Каталог
Кошик
Ви ще не додали в кошик ні одного товару
Чат з продажів
 Русский у мережі
 Українська у мережі
 Технічна підтримка
Контакти
Телефон:
Email:
Кошик
Чат з продажів
Контакти