Доставка

Поштові служби

Інтернет-магазин Car Solutions обслуговує клієнтів з усієї України. Для якісної роботи на ринку ми співпрацюємо з найбільш надійними та доступними кур’єрськими службами, які гарантують швидку та безпечну доставку замовлених товарів.


Якщо ці поштові служби не представлені у вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає в переліку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Вони зроблять все можливе, щоб запропонувати вам альтернативний варіант доставки.

Зверніть увагу, якщо ви обрали доставку «Нова пошта»! Якщо клієнт не забирає пакунок протягом 5 робочих днів після отримання SMS-повідомлення, він автоматично відправляється назад.

Кур'єрська доставка

Покупці з Києва можуть замовити доставку придбаного товару кур'єром до входу в будівлю або під'їзду (без занесення товару в житлові/робочі приміщення, промзони, прохідні, тощо.)
Деталі з’ясуйте з менеджером.

Час доставки

Після отримання оплати замовлений товар відвантажується зі складу протягом 1-3 робочих днів. Термін доставки кур'єрськими службами, як правило, не перевищує 3-5 днів.

Відповідно до нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка по п'ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день. В розділі Новини на сайті інтернет-магазину Car Solutions ми завжди заздалегідь попереджаємо про заплановані вихідні.

На території України магазин Car Solutions має робочі склади у Львові, Києві та Харкові. Щоб заощадити час і гроші наших клієнтів, ми по змозі доставляємо товари з найближчого до покупця складу.

Оптимізація процесу доставки

Якщо замовлені товари знаходяться на різних складах, покупець може вибрати одну з таких можливостей:

  • заощадити час, сплативши за дві посилки з різних складів (у цьому випадку можна окремо вибрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
  • заощадити кошти, зачекавши кілька днів, поки ми сформуємо і відправимо замовлення одним пакетом з найближчого до вас складу.

У будь-якому випадку ви можете узгодити це питання з нашим менеджером з продажу.

Вартість доставки

Для деяких кур'єрських служб вартість доставки не включена в ціну товару і розраховується згідно з тарифами вибраних кур'єрських служб («Нова пошта», «Ін-Тайм», «Нічний експрес»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.

Просимо також врахувати, що при виборі служби доставки «Укрпошта» вартість доставки розраховується автоматично в процесі оформлення замовлення.

Також звертаємо вашу увагу, що наш інтернет-магазин співпрацює зі службою «Нова пошта», яка надає нашим покупцям можливість оплачувати замовлення післяплатою. В цьому випадку вартість доставки і комісії розраховується автоматично в процесі оформлення замовлення. Для цього вам необхідно вибрати в кошику службу доставки «Нова пошта» (післяплата).

Увага! Комісія за переказ при оплаті післяплатою становить 2% від суми і оплачується клієнтом разом з вартістю товару та доставки при отриманні посилки у відділенні «Нова пошта».

Вибір служби доставки

Виберіть товар(и) з представлених в нашому магазині і додайте їх у кошик, натиснувши кнопку "Придбати". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки і вибрати найзручнішу для вас поштову службу.

Просимо врахувати, що більшість служб доставляють замовлення в свої місцеві представництва, звідки покупець сам повинен забрати свою посилку. Якщо ви живете в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому представлена обрана вами компанія доставки (перелік таких міст є на офіційному сайті відповідної компанії).

Порядок доставки

Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари через вибрану вами поштову службу. Наш менеджер повідомить вам по електронній пошті контрольний номер посилки (номер квитанції про відправлення), за допомогою якого ви можете дізнатися про доставку замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна і на сторінці свого облікового запису на сайті магазину Car Solutions. Для цього потрібно зайти в розділ "Історія замовлень".

Ви можете зв'язатися з нашим менеджером з продажу, щоб дізнатися додаткову інформацію: з якої причини затримується відправка замовлення і коли він буде відправлений, коли очікується доставка замовлення і т.д. Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо подзвонити до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній).

Важливе попередження

Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси отримувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур'єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про отримувача (напр., поштовий індекс, ім'я по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо вас по змозі заповнювати всі (навіть необов'язкові) поля. В разі виявлення якихось неточностей в реквізитах негайно повідомте про це нашому менеджеру з продажів.

Повернення товару

Ви можете повернути новий товар протягом 14 днів з дня придбання при умові збереження оригінального упакування, пломб, комплектації, а також відсутності пошкоджень. Товар з пошкодженням, слідами встановлення, подряпинами або неповній комплектації не буде прийматись. Ці умови розповсюджуються на всю комплектацію.

Повернення коштів здійснюється лише після підтвердження адміністрацією. Якщо ви подаєте звернення про повернення коштів, дочекайтесь письмового підтвердження до того, як ви відправите придбаний товар. У суму відшкодування входить ціна товару без вартості доставки. Це означає, що витрати на доставку товару в обидві сторони клієнт оплачує самостійно.

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки в разі, якщо транспортній компанії не вдалося після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

  1. подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар(и) /посилку відповідно до вартості, зазначеної в товарній накладній, з обов'язковим збереженням копії претензії і всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
  2. сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и);
  3. вимагати від транспортної компанії безкоштовного повернення і повторної доставки товару або зафіксувати звернення для майбутнього відшкодування витрат.

Візьміть до відома, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою. Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".

Переглянути весь каталог
Каталог
Кошик
Ви ще не додали в кошик ні одного товару
Чат з продажів
 Русский не у мережі
 Українська не у мережі
 Технічна підтримка
Контакти
Телефон:
Email:
Кошик
Чат з продажів
Контакти